Просмотр по автору Потрашкова, Л.В.


Показаны результаты 1 - 10 из 10
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2008 Влияние партнерских отношений на потенциал предприятия Потрашкова, Л.В. Article 30237415 61527097
2010 Воспроизводственная структура инновационного потенциала предприятия Заруба, В.Я.; Потрашкова, Л.В. Conference Papers 30200977 9400312
2014 Динамічна модель оцінки маркетингового потенціалу підприємства Потрашкова, Л.В. Conference Papers 609193 647761
2011 Место маркетингового потенциала в системе функциональных потенциалов предприятия Потрашкова, Л.В. Conference Papers 12867547 13562811
2012 Место потенциала взаимоотношений предприятия с покупателями в системе потенциалов предприятия Потрашкова, Л.В. Conference Papers 895101 1947824
2013 Модель оцінки тактичного маркетингового потенціалу підприємства Потрашкова, Л.В. Conference Papers 2751072 1166356
2017 Основи моделювання рішень економічних суб’єктів з урахуванням цінностей та норм соціальної відповідальності Потрашкова, Л.В. Article 178738 273746
2015 Оцінювання маркетингової діяльності підприємства за критерієм створення майбутніх спроможностей до формування попиту Потрашкова, Л.В. Article 18593744 32790687
2015 Удосконалення моделі оцінки стратегічного маркетингового потенціалу підприємства Потрашкова, Л.В. Conference Papers 87951 113294
2016 Імідж соціально відповідального підприємства як компонент потенціалу підприємства Потрашкова, Л.В. Conference Papers 4274155 4931178